somdu

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av somdu - 5 oktober 2010 23:24

Mitt bröst värker verkligen idag , ni vet som om de är en stor sten som ligger på bröstet ..
Min bror super dagarna i ända .. Är så rädd att dom ska ta hans dotter ifrån honom. Då kommer han supa ner sig totalt .

Fick veta att när han satt och söp här om dan så skicka han sms till alla hans ex kompisar och frågade om dom kunde skicka nakenbilder på några tjejer ..

jag skäms och tycker synd om honom samtidigt ..

Han ringer hela tiden och frågar om jag kan fixa sprit och grejer . Eller om jag vill dricka med honom . Känns elakt att säga nej när jag vet att han sitter helt själv .


Vill att han ska sluta nu så lilltjejen inte behöver uppleva de jag har upplevt i mina dar . Snälla , om de finns någon där uppe , ge han ett tecken att sluta ..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Känner du dig ofta nedstämd / deprimerad ?
 Ja , varjedag .
 Några gånger i veckan .
 Nja , någon gång i månaden .
 Nästan aldrig
 Nej har aldrig hänt ,

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards