somdu

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Ensamhet

Av somdu - 18 oktober 2010 21:33

att sakna alla där hemma känns otroligt mycket . Mer än ja kunde ana .

Jag börjar få den där känslan av att ja vill hem ! Hem till min säng . Hem till mamma .

Jobbigaste var nog att se mamma gråta när ja satte mig i pappas bil . Vet hur mycket hon har ställt upp för mig och hur mycket hon älskar mig .

Ja känner ju knappt pappa liksom ?

Men samtidigt vill ja upptäcka nya saker . Vill inet sitta på en fast punkt och låta mina ångest attacker hindra mig !

Ja får helt enkelt leva med att de är jobbigt .. de kanske går över ? Skullr de absolut inte funka är de ju bara att flytta hem . 4 veckor kan jag väl ändå klara ?

Är mest rädd för hur de ska gå med allt . Om ja kan stå emot mina ångest attacker . Om ja kan leva ett ''normalt'' liv som ja kundehemma .. Hur de ska gå med allt .


jaja . Egentligen . Vad är skillnaden från hemma ? Alla lägger sig ? dom åker och jobbar , jag vaknar och är ledig ? dom eller pappa kommer hem , somnar , ja e vaken . dom åker och jobbar ? . Och Jag kan åka hem när ja vill ? en natt och ja kan åka hem ? eller hur .

går tåg och ja har fritidskort och mamma skulle aldrig slänga utmig . Här har ja mina grejer , men ja kan bo hos mamma !

Jag älskar dig mamma ! även om ja inte säger de .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av somdu - 15 oktober 2010 15:55

Min självkänsla har aldrig varit något man vill hänga i granen . När ja var 6 år så började man väl känna på allvar att man inte dög . Att mamma och pappa , syskon och släkt tyckte att man bara förstörde osv . Mina panik/ångest attacker förstörde...

Av somdu - 15 oktober 2010 02:37

En känsla i min kropp.. Känner så väl igen den . Den där känslan som alltid kom 2 dagar innan ja åkte till pappa eller bort någon annanstans och sen satt den i tills min panik attack kom ..   Nu är den här igen . Inte kännt av känslan så här kr...

Av somdu - 11 oktober 2010 22:28

Förlåt för att ja inte skrivit något . Ja har packat så mycket och flyttat massa möbler eftersom ja flyttar på söndag . Känns jobbigare än ja trodde att flytta faktiskt . Att vara själv nere hos min far i göteborg känns hårt , att inte ha några vän...

Av somdu - 7 oktober 2010 23:23

Vill bara börja med och tacka för alla kommentarer osv . Ni anar inte vad de värmer i min själv och se att folk läser eller kikar fötbi ,eller höra era berättelser om era liv. Ni vet väl att om ni vill prata med mig , kanske känner ni er ensamma o...

Av somdu - 6 oktober 2010 22:25

Idag har varit en bra dag faktiskt . Ja gick på stan och bestämde mig för att gå och hälsa på min bros ex och lilltjejen . Ja köpte klubbor , en ansiksmask som såg ut osm en ko , ballonger och tatueringar ! Lillatjejen blev jätte glad och är nu en ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Känner du dig ofta nedstämd / deprimerad ?
 Ja , varjedag .
 Några gånger i veckan .
 Nja , någon gång i månaden .
 Nästan aldrig
 Nej har aldrig hänt ,

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards